alltomssex.blogg.se

Här finner du sånt som rör, sex, kärlek och relationer med mera. Här ska du känna dig trygg och det är helt okej att vara anonym om så önskas när du kommenterar, ställer frågor osv. ÄLSKAR frågor, tips med mera så kom igen, våga våga våga! Du kan nå mig här på bloggen och via min mail: [email protected]

SEX, SEX och SEX

Sex är något som jag tror att vi alla är intresserade av, varesig vi erkänner det eller inte.

Vad sex är för mig, behöver inte vara detsamma för dig. Sex kan vara alla de ting man känner och gör när ens tankar eller kropp berörs på ett sexuellt sätt. Det krävs inte två eller flera för att ha sex, utan det kan vara med en själv.

Det finns inte klar gräns för vad som är sex eller inte är då det är känslan som räknas. Som jag nämnde tidigare, så har du förmodligen inte samma tolkning av det så som jag har. 

Sex för mig är när en man för in sin penis i en kvinnans slida eller i en kvinnas/mans anus. Det är vad sex är för mig. Visst, det finns olika typer av sex, givetvis, men när jag tänker på ordet sex så är detta vad jag relaterar till. För att definiera ordet sex så drar jag ordet oskuld till nytta. Jag anser inte att någon som har haft oralsex (det vill säga någon som kysst, sugit eller slickat någon) har förlorat sin oskuld. Förlora sin oskuld anser jag att man gör under själva ut-och-in-sexet.

Min fråga till er är: Vad betyder ordet SEX för er?

Varma kramar,

- Den dolda ägaren

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Andreas
skriven :

Jag har samma bild av ordet sex, men ordet sexuellt blir mycket bredare för mig, . är de allt man blir upphetsad av. Sen att det är olika hur man känner omkring sex, så vissa vill inte vara intim medan för andra är de viktigast. Det är ju som natt och dag